czwartek, 1 maja 2014

Wadery

Imię: Colombiana (czyt. Kolombiana) dla przyjaciół Iana
Płeć: Wadera
Wiek: 5 lat
Rodzina: Hm...nie przepada za nią?
Partner: Powiedzmy że...rozum mówi ,Po co ci?!'...lecz serce mówi inaczej...
Charakter: Jest szalona i kocha się śmiać. Jednak czasami bywa strasznie spięta. Nienawidzi jak ktoś się z jej śmieje. Do wszystkiego podchodzi ze sarkazmem, Nie jest też zbyt poważna. Zawsze postawi na swoim. Jest nie zależna i nienawidzi jak inni jej pomagają. Niestety pomoc innych czasami jest konieczna. Co nie zmienia faktu że zazwyczaj radziła sobie sama. Nie opuści żadnej bójki i sprzeczki. Znaczy...zazwyczaj się nie bije lecz prowokuje słownie. A potem zaczyna się bójka... Przede wszystkim jest strasznie uparta. Lecz uczciwa...nigdy nie opuści swojego przyjaciela. Odda życie za kogoś na kim jej zależy...na przykład na przyjacielu. Lubi się droczyć. Odważna, nie boi się niczego i nikogo...poza....pająkami. Jej ulubioną rzeczą jest: denerwowanie innych(świetnie jej to wychodzi), bieganie. Nie lubi porażek. Ale przyjmuje je z honorem.
Dodatkowy opis: No co? Wygląda jak wygląda i kocha biegać...może dlatego że jeszcze z nią nie wygrał?
Historia: Nom...powiedzmy że...zamordowano moich rodziców...może miałam w tedy 6 miesięcy? Nie wiem. Nie ważne. Nie chciałam tam być...nie chciałam nic pamiętać...Więc uciekłam. Zapuściłam się po troszku i wylądowałam...na czymś...białym i puchowym. Ta...potem pamiętam tylko krew, niedźwiedzia i jeszcze kogoś....
Ranga: Szpieg
Właściciel: Natka2222
~*~*~*~
Imię:Ava
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Rodzina: starszy brat Sayan
Partner: Może kiedyś.
Charakter: Ava jest z natury nie poważna, zabawna i na pierwszy rzut oka zwyczajnie tępa. Prawda jednak jest taka, że to ambitna i nadzwyczaj inteligentna osoba. Zalicza się do wilków towarzyskich i rozmownych...może nawet trochę za bardzo. Niekiedy zdarza jej się powiedzieć o jedno słowo za dużo. Mimo wszystko jest w stanie zachować śmiertelną powagę, ale tylko gdy mowa o bardzo poważnych sprawach (a takich jakie uważa za poważne jest niewiele). Zwykła kpić z niebezpieczeństwa i głupoty innych. Jest jednak konsekwentna i potrafi się przyznać do błędu. Nie łatwo zdobyć jej szacunek, trzeba w zasadzie być w czym od niej lepszym. Bardzo szybko się uczy i to lubi to robić. Chętnie pomaga każdemu...no może z wyjątkiem wroga - wtedy ma wątpliwości ,,pomóc czy nie pomóc?".
Dodatkowy opis: Interesują ją przede wszystkim potworki, ale nie dla tego, że uwielbia badać i obserwować, (bo za tym specjalnie nie przepada) lecz dlatego, że jest zapalonym myśliwym. Uwielbia próbować różnych rodzajów mięs i sypiać na różnych skórach. Mimo to nie pociągnęło jej do roli łowcy.
Historia: Mało to ciekawe.Wychowywałam się wędrownej watasze. Miałam dzięki temu okazję poznać świat i jego mieszkańców. Zawsze chciałam zostać generałem lub choć prostym wojownikiem. Marzyłam o tym by bronić watahy mordując niebezpieczne stwory. Jednak jak to często bywa nie miałam warunków do tego. Alfa zawsze wybierał bezpieczne szlaki.
Zdarzają się jednak pomyłki.Alfa przekonany o tym,że o tej porze roku wąwozem nie przemieszczają się żadne drapieżniki poprowadził nas przez niego.I owszem miał rację,ale tylko co do tego,że nie drapieżniki.No, ale kto zabroni tego spłoszonym reniferom? Jakby nie patrzeć wędrowaliśmy okolicami tundry. A, że nikt tego nie przewidział?
Zostałam oddzielona od rodziny, prawie stratowana. Kiedy stado odbiegło nikogo nie było. Zniknęli. Szukałam śladów, wołałam, wyłam...ale nikt mnie nie słyszał, nikt nie odpowiadał. Nie wiedziałam nawet, którą stroną wąwozu weszłam. Trafiłam tu przypadkiem szukając schronienia.
Ranga: Uczeń (przyszły wojownik)
Właściciel: Margo5
~*~*~*~
Imię: Moonlight
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Rodzina: nie ma jej
Partner: jeszcze nie wie co to miłość...
Charakter: Nieśmiała ale przyjacielska. Do każdego wyciąga pomocną łapę. Jest też ostrożna, nie ufa nikomu tak od razu. Gdy się zakocha w jakimś basiorze jest dla niego oziębła i niemiła ale robi to tylko dlatego bo nie dopuszcza do myśli, że mogła się w kimś zakochać. Przyjaciół omija szerokim łukiem, ponieważ gdy zdobędzie przyjaciela boi się ze przez nią spadnie na niego nieszczęście. Jest Zdyscyplinowana i Rozsądna, Zadziorna i ostra w walce. Lubi być niezależna ale to się zmienia gdy poznaje jakiegoś basiora. Bardzo szybko umie określić sytuacje w jakiej się znajduje i przewidzieć jak łatwo z niej się wyplątać. Przewiduję ruchy przeciwnika dzięki czemu łato jej zrobić unik albo zaatakować. Swoją żywiołowość ukrywa pod maską bardzo spokojnej i cichej wadery.
Dodatkowy opis: Uwielbia polowania. Często robi to dla zabawy. Nie lubi gdy ktoś lub coś zaburzy jej rutynę. Wścieka się często na błahostki ale nie daje tego po sobie poznać. Na swoich wrogów wiesza psy zamiast podejść i im dokopać. Jest mistrzem ciętej riposty ale daje sobie spokój. Często ogarnia ją czysty Szał z niewiadomych przyczyn w tedy lepiej koło niej nie stać. Pasjonuje się w sztuce walki i zabijaniu. Uważa się za pechową waderę ponieważ przyszła na świat w piątek 13 w zimę
Historia: Przyszłam na świat na terenie watahy. Matka nie należała do niej. Uznała zapewne że tu jest bezpiecznie. Więc jestem tu ,,nie legalnie'' widziałam mnóstwo wilków ale, żaden nie zauważył mnie. Moja matka odeszła gdy miałam niespełna dwa- trzy a może cztery miesiące. Przed tym kąpała mnie w zimnej, wręcz lodowatej wodzie. Dzięki temu zahartowałam się na tyle by przetrwać w tej lodowej krainie, sam fakt, że urodziłam się w jaskini gdzieś w ogromnym lodowcu pokazuje, że jestem wytrzymała. Gdy matka odchodziła wymruczała tylko ,,przeżyj'' jako mały wilczek tego nie rozumiałam Zaczęłam rozpaczliwie ją wołać ,,mamo'' ,,mamo'' ale ona tylko znikła w spadającym śniegu. Serce mi pękło ale dałam sobie jakoś rade. Nadal jej tego nie wybaczyłam bo ten gest jest nie wybaczalny. Trochę później nabierałam wprawy w zlewaniu się z otoczeniem. Dzięki mojemu ubarwieniu trudno mnie dostrzec na tle śniegu. Potem znalazłam pocieszenie w łowach. Ganiałam masę reniferów, zapuszczałam się często na plaże by złapać jakąś fokę. Miałam wiele potyczek z niedźwiedziami polarnymi. Co one tu robiły to ja nie wiem. Skakanie na kry też jest fajne, często łapałam z nich ryby. I tak żyłam, aż do dziś...
Ranga: Omega
Właściciel: Paula02
~*~*~*~
Imię: Diane ( czyt. Dajan )
Płeć: Wadera
Wiek: 5 lat
Rodzina: Zgubiła się...
Partner: Szuka
Charakter: Diane jest pamiętliwa i pojętna i odważna. To tajemnicza, cicha, skryta w sobie wadera, ale miła (czasami), dobra i przyjacielska. Mało jest na świecie rzeczy, których się boi, ale bez względu na to, przed prawie wszystkim ucieka. Lubi przebywać w swoim towarzystwie, lub swoich przyjaciół. W stosunku do nieznajomych i wrogów zachowuje się jak ostatni renegat i rebeliant. Dla nieprzyjaciół jest również szydercza, arogancka i mściwa. Poza tym - lubi traktować ich jak powietrze...
Dodatkowy opis: Jest wytrzymała, szybka, zwinna i silna. Lubi przebywać na dworze w nocy. Kiedyś, po tym, co ją w przeszłości spotkało, postanowiła nauczyć się walczyć (dla własnego bezpieczeństwa). Teraz potrafi atakować, dosłownie, w każdy sposób i bronić się tak, że można powiedzieć, że jest nieśmiertelna (no, ale tak na prawdę nie jest) ...
Historia: Kiedy Diane była szczeniakiem, żyła w cichej i spokojnej watasze. Miała, trochę starszego od siebie, przyjaciela, który był synem alfy. Pewnego dnia napadli na nich wrogowie i kazali mu stanąć do walki z jednym z najsilniejszych w tamtych czasach, wilkiem. Mimo, iż każdy wiedział, że potomek alfy zginie, chcieli go zatrzymać i zmienić jego decyzję. Gdy podczas alki młody wilk zginął, Diane nie mogła się z tym pogodzić. Błąkała się smutna i zamknięta w sobie, dy nagle znalazła tą watahę. Postanowiła do niej dołączyć i zapomnieć o przeszłości, która sprawiała jej największy ból.
Ranga: Wojownik
Właściciel: ShellyCrow1994