czwartek, 1 stycznia 2015

Szczęśliwego nowego roku!

 Pewnie każdy z was przeczyta to już chyba po raz setny, ale etykieta wymaga złożenia odpowiednich życzeń :)
 Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku 2015! Wszystkim członkom (tym przyszłym również, przeszłych na szczęście jeszcze nie ma) życzę dużo zdrowia, mało stresu, dobrych ocen i przede wszystkim dobrej weny do opowiadań (ci, którzy mieli okazję chorować na bezwenus totalus wiedzą o co mi chodzi). Mam też nadzieję, że jak na razie dobrze bawicie się pisząc opowiadania do naszej małej watahy. Członków może i jest mało, ale czytając opowiadania mam czasem niezły ubaw (w tym dobrym znaczeniu słowa "ubaw").
 A jednak prosiłbym, byście napisali w komentarzu, czy macie jakiekolwiek skargi dotyczące bloga: częstotliwości wstawiania opowiadań (która jednak w większości zależy także od was), błędów technicznych czy choćby wyglądu strony. Nie kryjcie się z krytyką. Nic nie jest idealne, a zwłaszcza internetowe watahy :)
Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie
NyanCat^._.^~

1 komentarz:

  1. Koteeeek....ups- na chwilę zapomniałam, że już nie jestem szczeniakiem o-0

    ~Ava

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podpisie swojego komentarza. Każdy anonimowy komentarz będzie usuwany.