czwartek, 27 listopada 2014

Od Moonlight (CD Christophera): Wyznanie

Z niepewnością przyglądałam się Chrisowi. Tak ja też go kojarzę. Nagle jak grom w mojej głowie pojawiła się tylko jedna myśl. Łzy popłynęły mi po policzkach.
-Widziałeś moją matkę!- Powiedziałam łkając- wyglądała zupełnie jak ja i należała do tej samej watahy! Potem gdy miałam rok a ty najpewniej dwa lata, odnalazłeś lodową jaskinie w której byłam trzymana, może to wydać się dziwne ale znam już zamiar mojej matki, miała mnie wychować tutaj bym zabiła ciebie a kłusownictwo było legalne. Ale nie mogłam! Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam krzakogona z młodymi coś we mnie pękło!- Zaczęłam ale już po chwili się uspokoiłam- Kiedy poznałam moją sowę, kochaną sowę, wiedziałam, że kłusownictwo jest złe! Czemu miałam bym zabijać niewinne stworzenia tylko po to by je wypchać i powiesić jako trofeum?! Moja matka przekazała mi wiadomość, że tu zrobimy zasadzkę, ale sowa przyprowadziła mnie do was i przekonałam się, że wy chcecie chronić te zwierzęta! Przybiegłam tu by przepędzić tych dwóch drani! Nigdy nie zabiła dla trofeum. Może śpię na skórach fok ale to tylko dla tego, że służyły mi jako pożywienie, przepraszam Chris. Ja tak bardzo nie chciałam!- Rozpłakałam się na dobre, Serce rozerwało się na drobne kawałeczki, targały mną straszne myśli! Co o teraz o mnie sobie pomyśli. Ale ja nie chciałam. Sama zostałam wykorzystana, ja nie chciałam. Mam już dość chce umrzeć. Spuściłam nisko głowę, gdyż wiedziałam że teraz muszę ponieść konsekwencje. Będę bita tak jak w dzieciństwie, to już pewne. Minęła chwila a nie poczułam, żadnego uderzenia. Zdziwiona podniosłam głowę i zobaczyłam, że Chris też trochę płacze, podszedł do mnie i bez wahania mnie przytulił.
-Dobrze, że tego nie zrobiłaś.

Chris?

4 komentarze:

  1. Tylko bez romanów bo ukatrupię! XD
    ~ Chris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny się przymierza żeby mnie biednego zdradzać z innym...Nie rozumiem kobiet!~Say

      Usuń
  2. Hłeh...XD ~Iana

    OdpowiedzUsuń
  3. Dochodzę do momentu że nie chce już żyć i se przypominam Rzym.Moonli i Ace.xD

    Ava

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podpisie swojego komentarza. Każdy anonimowy komentarz będzie usuwany.