niedziela, 30 listopada 2014

Od Christophera (CD Moonlight): Osobliwy urok

 Nie mogliśmy oderwać od siebie wzroku. Teraz przez dłuższą chwilę miałem okazję dokładnie przyjrzeć się waderze. Znam ją jakieś dwa dni, ale...cóż, trudno to wyjaśnić. W tym momencie widziałem ją zupełnie inaczej niż za pierwszym razem. Błękit oczu wydawał się bardziej osobliwy, niecodzienny. Bardziej niezwykły. Patrząc w niego czułem miłe ciepło, serce szybciej biło...
 Czułem coś takiego pierwszy raz w życiu. Wiedziałem doskonale co to było. I również po raz pierwszy nie miałem pojęcia co zrobić.
 Nie jestem z natury romantykiem. Nie sklecę na poczekaniu wiersza, nie umiem dobrać bukietu ani zaśpiewać ballady. Więc co mam zrobić? Mam naturę raczej filozoficzną. Rozwiązuję problemy poprzez myślenie i odpowiednie działanie. A jak nie umiem...dzielę się nimi.
 Moonlight nie jest jak inne wadery. I ten dzień o tym świadczy. Zwykła wilczyca trzyma na półkach ususzone kwiaty - a ona rogi kirinów, fragmenty kłów mamuta. Zwykła wilczyca nie miesza się w politykę, nie obchodzi ją statystyka ilości zabitych poprzez kłusownictwo istot. A Moonli? Miałem okazję widzieć jak walczy o swoje. Logicznie więc myśląc trafiłem na swoją drugą połówkę.
 Takiej szansy nie można zmarnować. Każdy musi kiedyś znaleźć kogoś, z kim będzie rozmawiał jak z przyjacielem i kłócił jak w starym małżeństwie.
 Bałem się jej reakcji. To naturalne. Ale kiedyś trzeba się odezwać.
 Takiego romantycznego zachodu słońca nie wolno zmarnować na gapieniu się sobie w oczy.
 - Moonli, chyba mam pewien problem...- odezwałem się w końcu z lekkim, niewymuszonym uśmiechem.
 - Słucham? - odparła wadera również się uśmiechając.
 - Chyba się zakochałem.
 - Ja też...
 - Znam tego szczęściarza? - drażniłem się.
 - Widujesz go na co dzień.
 - Naprawdę?
 - Ma jasnoszare oczy i biało-szare futro...
 - Wysoki jest?
 - Raczej średniego wzrostu - Moonlight parsknęła śmiechem. - Ale nadrabia intelektem...
 - No to kim jest ten cwaniak?
 - To ty głuptasie! - wypaliła wadera po czym nagle spuściła głowę zawstydzona.
 Teraz to miłe ciepełko w moim sercu urosło, przezwyciężyło wstyd i oficjalnie zgładziło niepewność. To naprawdę miłe wiedzieć, że ktoś odwzajemnia twoje uczucie.
 Odrobinę się przysunąłem. Moonlight nadal wpatrywała się uparcie w swoje łapy. Szepnąłem jej więc cicho do ucha:
 - Ja też cię kocham...

Czyżby finał romana, Moonli? XD

15 komentarzy:

  1. litości panie! Każdy kto nie zbiera kwiatków jest twoją drugą połówką!? Ze mną się ożeńXD.Chciaż w sumie to nie.
    ~Say

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o wadery. Doczytaj zanim skomentujesz XD
      ~ Chris

      Usuń
    2. Nie jestem mistrzem romanów więc niczego ciekawszego się nie spodziewaj XD
      ~ Chris (po raz drugi)

      Usuń
  2. Ale tobie się udało.Ja nie potrafię zrobić pierwszego kroku.Po prostu czekam aż samo się zrobi xD Wiem, kiepska metoda, ale w tedy ma się pewność że druga osoba tego chce.

    Ava(spec się znalazł)

    OdpowiedzUsuń
  3. XD ja jestem specem od romsnów ja!
    ~Moonlight (tyle że na telegonue xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się wzruszyłam
    ~Moonli (po raz kolejny xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie na codzień wzrusza tylko Indila S.O.S i Wiedźmin.

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko Ava rozumiem cie.Tylko ze jestem twoim bratem i wiesz... ~Say z telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >.< Weś ty się Say lepiej skup na Colombianie.Może w końcu ci się uda.Ja to mam problem! Jak się Chris hajtnie to co będzie ze mną? No...może wytrzymam te parę dni, usamodzielnie się...i rób ta co chce ta.Pełnoletność.

      ~Avcia (jeszcze do 8.12.2014 potem będzie już tylko Ava)

      Usuń
    2. spróbuje ci zorganizować faceta...Ale nic nie obiecuje.Wszystko zależy od tego czy Chris pozwoli~Say

      Usuń
  7. Nawet o tym nie myśl >.< Desperatką nie jestem.Wierny bądź, siostra mądrze prawi.

    ~AVCIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mogę ci załatwić faceta, ale nie chcę urażać twojej samodzielnej dumy...tylko się nie obraź! Nie wiem jak coś napisać, żeby zaraz się ktoś nie fochnął :<
    ~ Chris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wal postaram się być twarda jak Luna nr.1(do której mam sentyment a jej, , złą''sławę budowałam przez ładne parę miesięcy).Choć tak na marginesie czuję się trochę jak w psychiatryku.Tak się nade mną naród współczujący pochyla xD Ale w sumie sama się proszę.Więc chętnie cię w,, wysłucham'' drogi alfo.
      #Avcia#

      Usuń
  9. Spać...Ludzie wilki co wy byście tam ..dobranoc
    ~Say

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podpisie swojego komentarza. Każdy anonimowy komentarz będzie usuwany.